کشف موتورسیکلت مسروقه با هوشمندی یگان امداد پایتخت 

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از بازداشت یک سارق موتور و کشف موتور مسروقه با هوشمندی این یگان در گشت زنی‌های هدفمند روز گذشته خبر داد.

سردار سلمان آدینه وند گفت: روز گذشته ماموران گشت آشکار یگان امداد پلیس تهران، در گشت زنی‌های هدفمند در محدوده شوش به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون می‌شوند که پس از استعلام مشخص می‌شود موتور دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی سرقت شده است.

وی افزود: راننده موتور با مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت از محل متواری و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز می‌شود.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران تصریح کرد: ماموران به تعقیب موتورسیکلت مسروقه پرداخته و با استفاده از کلیه علائم هشدار دهنده به راکب دستور ایست دادند ولی در نهایت موفق شدند در یک عملیات موفق پلیسی، موتور مسروقه را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

سردار آدینه وند اظهار کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه به سرقت موتور معترف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری " ١٥٩ " قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تردد موتور‌های مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی، مخدوش بودن پلاک انتظامی حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار